Met de auto naar Sukhothai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Piet en Riekie Lauwen - WaarBenJij.nu Met de auto naar Sukhothai - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Piet en Riekie Lauwen - WaarBenJij.nu

Met de auto naar Sukhothai

Door: Piet

Blijf op de hoogte en volg Piet en Riekie Lauwen

08 November 2012 | Thailand, Chiang Mai

Stipt om 9 uur was hij er hoor; onze auto met chauffeur. Het is een Toyata Vios, de auto dus, want de chauffeur is Thai. Spreekt beperkt Engels maar genoeg om instructies te ontvangen:-).
Wel luxe hoor, heeft ons keurig gebracht waar we wilde zijn.
Heb hem wel ondertussen nog even geleerd hoe hij met zijn mobieltje om moest gaan, want het hotel vinden ging niet zonder meer, dus er moest gebeld worden. Maar ondertussen liggen we aan het zwembad. Riekie is ook enthousiast want....de bedden zijn zacht!
Hotel is compleet in teak en Lana stijl, niveau stukje hoger dan in Chiang Mai.....kijk vooral even naar de foto!

• 08 November 2012 - 11:00

Esther:

Dat ziet er goed uit!! Dat bevalt ma vast beter ja ;)

• 08 November 2012 - 18:45

Robbert:

Nou, ziet er goed uit!!!!
    En complimenten voor de spelling hoor!!!! ;)

• 08 November 2012 - 21:11

Anneke:

Hee bofkonten,leve het genieten!!Ga daar vooral mee door!Groetjes,Pieter en Anneke

• 09 November 2012 - 21:30

Joost:

Nice!
    En wat een luxe van een privé chauffeur..
    Ben wel benieuwd hoe de sprinkhanen, kevers en kakkerlakken bevallen?

Gr Joost en Sanne

• 10 November 2012 - 13:50

Ria :

Zo als ik het kan volgen is 't genieten voor jullie. Maar beseffen jullie dat er al een week voorbij is, de tijd vliegt en daar dus ook.

Geniet ze Ria