Dagje snorkelen - Reisverslag uit Ko Chang Tai, Thailand van Piet en Riekie Lauwen - WaarBenJij.nu Dagje snorkelen - Reisverslag uit Ko Chang Tai, Thailand van Piet en Riekie Lauwen - WaarBenJij.nu

Dagje snorkelen

Door: Piet

Blijf op de hoogte en volg Piet en Riekie Lauwen

17 November 2012 | Thailand, Ko Chang Tai

Ons verblijf heet Bailan Beach Resort. Het is iets ten zuiden van de grote drukke stranden aan de westkant. Uit de foto,s kunnen jullie al wel zien dat het prima is. Het wordt nog mooier want ze hebben net het nieuwe restaurant ingericht. Ook aan andere gedeeltes wordt gewerkt en uitgebreid. Een nadeel is er; het resort heeft geen echt eigen strand. De bodem is rotsachtig en je kunt alleen bij hoog water zwemmen en snorkelen. Ook zit er niet echt veel vis. Daarom hebben we vandaag meegedaan aan een snorkeltour. Voor 15 euro p.p. ga je met een boot naar 4 kleinere eilandjes waar wel perfect gesnorkeld kan worden. Een en ander wel compleet verzorgd , inclusief eten, natuurlijk, en met een heel sympathieke Thaise bemanning. Kijk maar eens naar de foto,s. Veel "Snappers" gezien, en er net eentje voortreffelijk Thais klaargemaakt opgepeuzeld....

• 18 November 2012 - 11:14

Janus & Marie-Louise:

Dat is wel een mooie vis

• 18 November 2012 - 13:20

Rieuwert En Esther:

Gelukkig zijn jullie onder de indrukvan de thaise vriendelijkheid/ glimlach. dat geeft echt vakantiegevoel vonden wij altijd! Hopelijk ook wat mooie gekleurde visjes gezien! Tsja, jammer van het strand, maar het zwembad en de lokatie maakt vast een hoop goed. Hebben jullie wel een zonsondergang of is het daar te bewolkt voor? Ben benieuwd of jullie ook de rest van het eiland nog verkennen. Groetjes van ons

• 18 November 2012 - 13:39

Kimberley En Robbert:

Hey!!!!
    Goed om dit alles te horen!de hangmat zag er erg veelbelovend uit!!!
    We hopen dat jullie lekker tot rust komen!
    Hier is het maar somberheid troef,erg grijs en vrijdag water koud!
    Groeten van Kim en de Katten!
    Robbert