In Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Piet en Riekie Lauwen - WaarBenJij.nu In Bangkok - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Piet en Riekie Lauwen - WaarBenJij.nu

In Bangkok

Door: Piet

Blijf op de hoogte en volg Piet en Riekie Lauwen

23 November 2012 | Thailand, Bangkok

De laatste dagen hebben we Bangkok gedaan; Paleis en liggende Budha. Erg druk, maar moet je gezien hebben.
Gisteren China Town, erg apart en zeker de moeite waard.
Vandaag waren we in Lumphini park, en voor vanavond staat nog een dinner cruise op het programma.
Omdat we morgen pas erg laat vliegen kunnen we morgen nog naar de Chatuchak weekend markt voor de laatste koopjes...:-) . Zijn er nog wensen?

De vluchten voor morgen zijn:
LX181 aankomst in Zürich om 06:10, dan met LX724 aankomst om 09:10 a.m. in Amsterdam. Dan met de trein naar Roosendaal.

Over de foto: in Lumpini park lopen ook weer allerlei beesten rond, zie de foto. Volgens ons is dit nu wel een leguaan, en dit keer geen varaan...

• 23 November 2012 - 11:23

Januslauwen:

is het misschien toch geen krokodil ???????????

• 23 November 2012 - 12:57

Peter Nous:

Heb jullie met veel plezier gevolgd, heel veel hebben wij ook gezien en met bewondering en verbazing ervaren, Bangkok vonden we overweldigend, chinatown een hoogtepunt, kortom heel leuk om het allemaal te lezen!!

goede thuisreis
    Peter & Lia

• 23 November 2012 - 19:43

Hans:

hele mooie verhalen en foto's. bedankt voor het delen.
    Een hele goeie reis terug!!!
    groetjes,
    Hans Marjan en Jasmijn