Dinsdag en woensdag - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Piet en Riekie Lauwen - WaarBenJij.nu Dinsdag en woensdag - Reisverslag uit Chiang Mai, Thailand van Piet en Riekie Lauwen - WaarBenJij.nu

Dinsdag en woensdag

Door: Piet

Blijf op de hoogte en volg Piet en Riekie Lauwen

07 November 2012 | Thailand, Chiang Mai

We hebben in deze twee dagen intensief alle zogenaamde " tourist traps" afgewerkt.
Maandag met gids "Cherry", jawel een onvervalste " lady-boy" naar de tempel op Doi Suithep. Het is niet alles goud wat daar blinkt maar wel circa 15 kg op de top. (Zie de foto!)
Vandaag (dinsdag) op een bamboevlot en op de olifant gereden. Riekie durfde op het laatste moment niet mee, dus ik alleen met de Mahout op dat beest. Bleek naderhand toch wel iets te heftig voor Riekie. Heeft wel iets weg van de Efteling als zo'n beest een steile oever afgaat de rivier in! Bewijzen volgen later want foto,s staan op andere toestel.

P.s. Als we blijven zeuren over die tikfuoten wil ik de heren er aan herinneren dat ik de mogelijkheid heb ze zo uit dit wonderbaarlijke feuilleton te gooien...:-)

• 07 November 2012 - 17:41

Anne-marie:

Ha,
    Dat bamboevlot is waarschijnlijk al spannend genoeg! ( zo'n lady-boy trouwens misschien ook wel...).We zijn al weer razend benieuwd naar de foto's.
    Robbert , het is Ferd ipv Fred.... over typefouten gesproken.....(sorry!!!grapje)
    Piet, morgenvond gaan we jouw lot op 5 december bespreken.Ik zal de groeten doen aan al de Pieten.
    groetjes Anne-Marie.

• 07 November 2012 - 19:37

Ria Aerts:

Hoi Rikie en Piet
    Indrukwekkend wat jullie al gedaan hebben !! Rikie, ik zou ook niet op de olifant gegaan zijn, hoor !!
    groetjes
    Ria
    PS Ik heb toch weer het oude emailadres !! Ook op IPad !!

• 07 November 2012 - 19:37

Ria Aerts:

Hoi Rikie en Piet
    groetjes
    Ria
    PS Ik heb toch weer het oude emailadres !! Ook op IPad !!

Robbert :

@ Anne-Marie: dat is de schuld van mijn tel.die kent geen ferd dat heb ik hem nu geleerd... en btw ik vind het wel veel erger als tikfouten niet even goed getyped kunnen worden....; p @pa: pas je op je breuk!!;)

Els En Jules:

Hoi Riekie en Piet

Riekie groot gelijk dat je niet op de olifant bent gegaan, lijkt me wel een beetje gevaarlijk .Wel spannend natuuurlijk om boven op een olifant te zitten.
    Lekker weer bij jullie, beter dan hier.
    Veel plezier nog. geniet ervan

gr Els en Jules

Els En Jules:

Hoi Riekie en Piet

Lekker weer bij jullie, beter dan hier.
    Veel plezier nog. geniet ervan

gr Els en Jules