Zondag en maandag Chiang Mai - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Piet en Riekie Lauwen - WaarBenJij.nu Zondag en maandag Chiang Mai - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Piet en Riekie Lauwen - WaarBenJij.nu

Zondag en maandag Chiang Mai

Door: Piet

Blijf op de hoogte en volg Piet en Riekie Lauwen

05 November 2012 | Nederland, Roosendaal

Op zondag eerst wat tempels bekeken. Er zijn er verschrikkelijk veel. Bij grote tempel vlakbij was het groot feest met optocht en al. Zondagavond is het hier "walking street"; heel het centrum een giga markt tot snachts 2 uur. Alles te koop tot gebakken insecten toe.
Vandaag ( maandag) naar Doi Suithep mooi tempel boven op de berg.
Verder is het 30-32 graden, altijd warm is toch lekkerder dan altijd koud....
Hierbij nog twee foto,s. Als dat lukt via de IPad...
Doeiii!

• 05 November 2012 - 11:59

Louisette:

Mooi hoor die tempels, dat ben jij met het petje ?????
    Leuke optochten.
    Markt tot midden in de nacht. Heel gezellig allemaal.
    Hier hebben ze regeltjes.

Dat zijn nog eens de vakanties.... ipv met je luie reet tussen een hoop mensen op mekaar in het zand te liggen niksen en waarvoor je veel moet betalen haha

Ik zou die insecten wel eten, als ze die hier zouden hebben...... als ik de oogjes maar niet zie !!

Die temperatuur mag je van mij houden, ik vind 20 tot 25 graden méér dan genoeg !!!!!
    Maar mss voelt het daar anders ?!

Nog veel kijkgenot daar.....

Groetjes Louisette

• 05 November 2012 - 21:01

Ferd:

He Thai,

Riek en Piet, nemen jullie wat recepten mee (met name van de insecten) voor het kerstmenu? Jalours op het mooie weer en de lekkere temperaturen. Heerlijk !
    Piet, let je wel een beetje op de spelvouten (?) of zijn de drankjes daar van een 'stevige soort'.
    Geniet ervan.
    groetjes, Ferd

• 06 November 2012 - 20:10

Robbert:

Ola! Klinkt allemaal heel erg goed!! We lezen nauwlettend mee! PS: ben het met Fred eens mischien wat vroeger op de dag typen.;p

• 06 November 2012 - 20:10

Robbert: