Aangekomen in Chiang Mai - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Piet en Riekie Lauwen - WaarBenJij.nu Aangekomen in Chiang Mai - Reisverslag uit Roosendaal, Nederland van Piet en Riekie Lauwen - WaarBenJij.nu

Aangekomen in Chiang Mai

Door: Piet

Blijf op de hoogte en volg Piet en Riekie Lauwen

03 November 2012 | Nederland, Roosendaal

Het is nu 11 uur in de avond zaterdag 3 november en we zijn net gearriveerd op onze kamer. Al met al een hele reis. Wat paniekerig in het begin omdat de vlucht van Schiphol naar Zürich startte met 20 minuten vertraging. Dat betekende dat we in Zürich krap 60 minuten hadden om over te stappen. Toch weer gelukt.
Op Bangkok liep alles als verwacht. Ben zelfs nog in staat geweest de VIP bus naar Koh Chang te boeken want dan zijn we hier weer terug na de 5 dagen in Chiang Mai en de rondreis. Daar gaan we allemaal verslag van doen als het zover is. Voor nu de groetjes en tot horens.

• 03 November 2012 - 17:12

Louisette:

Hier is het net 17.10 uur en al een beetje donker aan het worden. Het was vandaag redelijk weer al was het anders voorspeld..... 2 weken regen ;) maar ze zitten er wel eens naast hahaha
    Veel reis- en vakantieplezier en ik lees het binnenkort wel weer wat voor spannende dingen jullie meemaken.
    Groetjes Louisette

• 03 November 2012 - 17:27

Esther:

Goed om te lezen! Zie je, alles relaxed en goed gergeld in Thailand. Het komt allemaal goed. ;) En dus nog niet neergegaan door de hitte! Ben benieuwd hoe Buphatara bevalt (en de wellicht wat harde bedden). Ik hoop voor jullie dat ze ook nog net zo gastvrij zijn.. En vergeet ook niet de Thai boxing als het kan!!
    Groetjes! Es

• 03 November 2012 - 17:27

Esther:

Groetjes! Es

• 04 November 2012 - 09:45

Anne-marie:

Ha, Fase 1 met goed gevolg afgelegd! Lange zit zeker weer. Veel plezier en geniet van al het moois wat op jullie lijstje staat om te gaan bekijken, van het lekkere eten en van het mooie weer!! Wij volgen het wel vanaf de bank....
    groetjessss Anne-Marie