De beer is los in Shenandoa - Reisverslag uit Luray, Verenigde Staten van Piet en Riekie Lauwen - WaarBenJij.nu De beer is los in Shenandoa - Reisverslag uit Luray, Verenigde Staten van Piet en Riekie Lauwen - WaarBenJij.nu

De beer is los in Shenandoa

Door: Piet

Blijf op de hoogte en volg Piet en Riekie Lauwen

19 September 2014 | Verenigde Staten, Luray

Zwarte beer gespot in Shenandoa!
Gisteren hebben we een gedeelte de Skyline Drive gereden in Shenandoa NP. De rit tot ons logeeradres mooie natuur gezien maar geen wild.
Nadat we onze "Cabin" hadden gezien, een soort sigarenkistje midden in het bos, besloten om tegen schemer nog een stukje te rijden. Groot succes!
Zagen een beer aan de rand van de weg, welke na enige tijd het bos in liep. Daar klom hij plots tot boven in een boom! Na 20 minuten zitten peuzelen van ?? Kwam hij weer naar beneden, waarna hij de weg overstak. E.e.a. uitgebreid op foto en film vastgelegd!

P.s. Gettysburg heel interesant, zeker door de CD (Esther ;)).

Nu naar laatste stop om vandaar te vliegen, aankomst verwacht zondag ca. 7:15 in de morgen.

• 19 September 2014 - 21:58

Anne-marie:

Hoi,
    Heeft Riekie eindelijk geleerd niet overal beren op de weg te zien, wordt het tegendeel bewezen: terug bij af.....;-)

in ieder geval: hele goede reis terug en we zijn benieuwd naar de uitgebreide verhalen. Tot snel. Jullie hebben nog een lunch tegoed!

• 20 September 2014 - 12:00

Ria:

Hoi Rikie en P iet

Wat hebben jullie genoten!! Voor straks goede reis en welkom thuis !!
    Groetjes
    Kees en Ria