Eerste dag regen! - Reisverslag uit Syracuse, Verenigde Staten van Piet en Riekie Lauwen - WaarBenJij.nu Eerste dag regen! - Reisverslag uit Syracuse, Verenigde Staten van Piet en Riekie Lauwen - WaarBenJij.nu

Eerste dag regen!

Door: Piet

Blijf op de hoogte en volg Piet en Riekie Lauwen

12 September 2014 | Verenigde Staten, Syracuse

Regen! Voor het eerst deze vakantie echte regen. Al van toen we vertrokken in Lake Placid. Het was toch nog een mooie rit naar Syracuse. Langs ontelbare meren en, jawel, watervallen. Er zijn hier zoveel meren dat men ze op een gegeven moment is gaan nummeren; eight lake, sevent lake, six't lake en zo verder...

Inmiddels aangekomen in de b&b in Syracuse NY. Het is weer droog en er is voor de komende dagen weer beter beloofd. B&b is weer een oud huis wat helemaal vol staat met antiek en bloemetjes behang. Aardige oude heer (Engelsman van origine) die e.e.a. runt.

Ondertussen ook al weer naar de shops geweest.... we hebben een extra koffertje aangeschaft voor de aankopen. Riek is helemaal los als ze hier "clearance" ziet staan!

Ook daarna weer lekker gegeten in een Italiaans restaurant. We vinden toch over het algemeen dat het eten hier beter is dan in de andere delen van de VS waar we al eerder waren.