Door Vermont naar Lake Placid - Reisverslag uit Lake Placid, Verenigde Staten van Piet en Riekie Lauwen - WaarBenJij.nu Door Vermont naar Lake Placid - Reisverslag uit Lake Placid, Verenigde Staten van Piet en Riekie Lauwen - WaarBenJij.nu

Door Vermont naar Lake Placid

Door: Piet

Blijf op de hoogte en volg Piet en Riekie Lauwen

10 September 2014 | Verenigde Staten, Lake Placid

We zijn inmiddels weer een paar dagen verder. We hebben ondertussen twee dagen gelogeerd in een bed & breakfast in North Conway in Vermont.
B&b was in een oud groot houten huis waar geen vloer of muur recht of haaks was. ook allemaal bijna antieke meubelen. Wel netjes en gezellig. Leuk is dat je in een B&b ook contact maakt met andere mensen.

North Conway ligt midden in de White Mountains een gebied met bergen tot ca. 2000 meter. Prachtige routes, en je rijdt van de ene waterval naar de andere. Ook op de vandaag door Vermont (covered bridges..) en mooie stops bij uitzichten en watervallen.

Nu zijn we dus in Lake Placid in de Adirondacks. Hotel heet Golden Arrow en de kamer heeft uitzicht op het meer. Viel in de smaak bij Riekie, weer wat anders dan een piepend bed in een B&b.

• 10 September 2014 - 05:29

Robbert:

B&B wel ook een vers ontbijt....?