De Kreeft - Reisverslag uit North Conway, Verenigde Staten van Piet en Riekie Lauwen - WaarBenJij.nu De Kreeft - Reisverslag uit North Conway, Verenigde Staten van Piet en Riekie Lauwen - WaarBenJij.nu

De Kreeft

Door: Piet

Blijf op de hoogte en volg Piet en Riekie Lauwen

08 September 2014 | Verenigde Staten, North Conway

We (ik...!) hebben een hele Kreeft gegeten! Lekker! Was eerst een beetje ongerust hoe dit aan te pakken, maar nadat ik een filmpje op youtube had bekeken: "How to eat a Lobster"" toch aan begonnen. Dan is het best te doen.
Zie de foto voordat het beest gesloopt is!

Groet, Piet en Riekie

• 08 September 2014 - 08:48

Ria Aerts:

Hoi samen

Dat ziet er goed uit ! Maar wat heeft Rikie gegeten ?

PS Met Pepijn. Is t nog steeds zoeken naar de beste medicijn. Zijn toestand is na een week
    Nauwelijks beter, wij zien eigenlijk geen verbetering. Hij krijgt zelfs meer koorts erbij.
    Weer afwachten op advies van het Sofia !!
    Groetjes en geniet lekker verder......

• 08 September 2014 - 11:46

Hayat :

Hoi hoi Piet en Rikie,

Ziet er allemaal super leuk uit, geniet nog lekker van jullie vakantie. en tot dan weer.

Groetjes Hayat

• 08 September 2014 - 15:31

Anne-Marie:

Wowww, dat is wel een maxi lobster! Je ziet er strijdvaardig uit op de foto Piet!
    Ik begrijp dat je het 'gelijkwaardige' gevecht gewonnen hebt ;-)

New England ziet er prachtig, wijds en lieflijk uit! In het echt vast nog mooier.

grtssss Anne-Marie

• 09 September 2014 - 21:24

Esther:

Leuk wat foto's erbij te zien alvast! Benieuwd hoe je het er vanaf gebracht hebt met die Lobster!