In Bangkok aangekomen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Piet en Riekie Lauwen - WaarBenJij.nu In Bangkok aangekomen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Piet en Riekie Lauwen - WaarBenJij.nu

In Bangkok aangekomen

Door: Piet

Blijf op de hoogte en volg Piet en Riekie Lauwen

21 November 2012 | Thailand, Bangkok

Nou de reis gisteren van Ko Chang naar Bangkok ging gisteren met wat haperingen. De verwachting was gewekt, ophalen op Resort voor 100B pp extra om 12 uur, verwachte aankomst op het vliegveld ca. 6 in de middag. Nou om 11 uur staat er plots een vrachtwagen welke zegt ons nu op te komen halen, kosten 150B pp.. Toch maar ingestapt..daarna veel stops, overstappen in een grote bus, weer veel gewacht en onverwachte pauzes. Resultaat; aankomst pas om 8:15!
Daarna wel tezamen met leuke Hollandse meid taxi gedeeld om de stad in te geraken.
Ons hotel is het wachten wel waard... 4 kamer appartement, 90m2, woonkamer, slaapkamer, badkamer en complete keuken met daarin ook nog eens een wasmachine/droger combinatie! Zie de foto,s.

• 21 November 2012 - 13:41

Ria Aerts:

Geniet nog even en voor later een goede reis terug naar huis !!
    We hebben straks veel tebepreken .
    Groetjes
    Ria

• 21 November 2012 - 16:51

Anne-Marie:

Ha, een wasmachine en droger! Dan is nu zelfs de was vast al gedaan vóórdat jullie naar huis gaan. Riek, dat zal lekker thuiskomen zijn!!!
    Nog effe genieten, lekker hoor zo in de herfst.
    Hoe zit dat met die leuke Hollandse meid???

groetjesss Anne-Marie

• 21 November 2012 - 20:50

Els En Jules:

Zo te zien hebben jullie het goed naar je zin gehad. Een hele ervaring zo'n reis.
    Mooi weer en strand .Geniet er nog maar even van.Een goede reis terug.
    Ik ben benieuwd naar alle verhalen en foto's .

groetjes Els en Jules