Laatste dag met chauffeur - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Piet en Riekie Lauwen - WaarBenJij.nu Laatste dag met chauffeur - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Piet en Riekie Lauwen - WaarBenJij.nu

Laatste dag met chauffeur

Door: Piet

Blijf op de hoogte en volg Piet en Riekie Lauwen

14 November 2012 | Thailand, Bangkok

Vandaag hebben we voor het laatst gebruik kunnen maken van onze auto met chauffeur. Normaal doet die gast alleen meerdaagse tochten vanuit Chiang Mai. Betekent dus dat door ons hij voor het eerst in Kao Yai NP was bijvoorbeeld. Daarom dus ook niet overal de weg wist..... Wij hebben dus samen veel plezier gehad van het NAV4D GPS systeem wat ik net voor vertrek op de IPad geladen heb!
Samen hebben we ook keurig ons overstap hotel vlak bij de luchthaven van Bangkok gevonden. We gaan echter nog niet Bangkok in. Morgen wel weer vroeg op om de bus naar Ko Chang te nemen. Vandaar zullen wij weer wat van ons laten horen.

P.s. De foto is van Bang Pa In, het zomerpaleis van de koning waar we vandaag onder andere waren.